Jak probíhá spolupráce

Vše začíná prvním kontaktem od Vás, telefonicky nebo e-mailem, při kterém domluvíme termín prvního setkání, prezenčního či online.

Toto setkání je klíčové pro celou další spolupráci. Jde o jedinečné setkání dvou lidí, kteří mají dál společně pracovat na něčem velkém a významném. Oba bychom si tedy takovou cestu měli umět představit a představa by to měla být příjemná.

Pokud to tak je, dohodneme rámcově frekvenci, prostor a časy setkávání. Ta nejčastěji probíhají jednou za dva týdny. Můžeme se vidět ale každý týden nebo naopak po třech až čtyřech týdnech. Vše závisí na Vašem tématu, potřebách a společné dohodě. Možné je také to, že Vám postačí setkání jediné :-).

Nejvíce konzultací probíhá online a trvají buď 50 nebo 100 minut. Napoprvé začínáme spíše s kratším formátem a zkušenost ukáže, zda je to dostatečné nebo zda přejdeme k delší verzi.

Osobně Vás ráda uvítám v mé konzultovně v Praze, na Národní 28.

Při online setkávání pak na platformách MS Teams či Zoom - z Vaší strany není třeba nic instalovat, pouze v domluvený termín a čas kliknout na odkaz, který ode mě obdržíte.